Čo je senzorický branding Visa?
Schválenie transakcie je u zariadení, ktoré to umožňujú, sprevádzané animáciou, zvukovým efektom a vibráciou. Použitie týchto prvkov zlepšuje u zákazníka pocit pri platení. Pri rýchlosti vývoja platobných motód , predstavuje senzorický branding Visa spôsob, ako uistitť zákazníkov, že ich nákupy pomocou Visa sú schvaľované bezpečne.
Visa Sensory Branding používa podľa potreby animáciu, zvuk a vibrácie, aby tak potvrdil, že nákup s Visa bol schválený.
Objavte výhody
Senzorický branding Visa informuje zákazníkov o úspešnom schválení nákupu prostredníctvom Visa. Obchodníkom ponúka platobné riešenie, ktoré im pomôže vyniknúť pred konkurenciou.
Rýchle a jednoduché platby
Uľahčujte platby. 87 percent vnímalo svoju transakciu ako rýchlu a pohodlnú.¹
Inovácia značky
Zanechajte trvalý dojem. 82 percent používateľov vnímalo svoju skúsenosť s platbou ako inovatívnu. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Zvukové a animačné prvky v bezhotovostných skúsenostiach s platbou, 2016
Nová príležitosť pre vaše podnikanie
Integrujte senzorický branding Visa do svojho platobného riešenia. Môže vám ponúknuť nové výhody a príležitosti.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Zvukové a animačné prvky v bezhotovostných skúsenostiach s platbou, 2016
Integrácia Visa Sensory Brandingu
Nástroje senzorického brandingu Visa boli navrhnuté tak, aby vám ho pomohli jednoducho pridať do vášho platobnéh riešenia.
SDK
Integrácia pre iOS, Android a webovú stránku. SDK Visa Sensory Brandingu obsahujú iba front-end animáciu, zvukové a hmatové súbory. Prispôsobenia zahŕňajú farbu, veľkosť, zvuk a hmatové vibrácie.
Natívna integrácia
K dispozícii sú aj dizajnové prvky a špecifikácie animácií. Prvky môžu byť upravené pre vaše platobné riešenie.
Požiadavky na digitálnu značku Visa
Naučte sa, ako začleniť povinné prvky značky Visa do svojho používania digitálnych platieb. Môžete sa ubezpečiť, že sila značky Visa vás podporuje pri udržiavaní tempa s inováciami a zároveň udržiava vašu relevantnosť a umožňuje vášmu publiku byť tam, kde len chce.
Otázky a odpovede
Získajte odpovede na často kladené otázky.
-
Všetky tri prvky senzorického brandingu Visa (zvuk, animácia a vibrácie) spolu oznamujú potvrdenie schválenej transakcie Visa a všetky tri by mali byť zahrnuté, ak to platobný hardvér umožňuje.
-
Senzorický branding Visa by sa mal spustiť okamžite po schválení transakcie Visa uskutočnenej pomocou predplatenej karty Visa s opätovným načítaním, debetnej karty Visa alebo kreditnej karty Visa.
-
Áno. Zákaznícka skúsenosť by mala byť rovnaká bez ohľadu na to, ktorá karta Visa sa používa.
Ak chcete získať viac informácií o senzorickom brandingu Visa, pošlite nám e-mail na adresu [email protected].